Vi satser fremover – Katja Hinsch blir ny forretningsutvikler hos 21 Grams i Norge
21 Grams fortsetter å satse og ser fremover! Katja Hinsch har lang erfaring fra bransjen og er spesielt engasjert i utvikling, forbrukervaner og kommunikasjon. Organisasjoner som opplever det komplekst å kommunisere med sine målgrupper på rett sted til rett tid skal oppleve at 21 Grams raskt leverer løsninger som er bærekraftig over tid.
«Da jeg fikk muligheten til å jobbe for 21 Grams, tok det ikke lang tid for meg å ta en beslutning. Jeg har alltid oppfattet 21 Grams som et interessant selskap som skaper sunn konkurranse i Norden, og en unik smidighet i kommunikasjon til markedet. Jeg gleder meg veldig til å komme skikkelig i gang. Jeg har møtt et lag meget dyktige og motiverte mennesker. Viktigst av alt er at jeg har sterk tro på 21 Grams sin visjon, hvilke tjenester de skal levere og hvilken rolle de skal ha for kundene i det norske markedet fremover» forteller Katja Hinsch.
«Kunnskap og teknologi går hånd-i-hånd. Vi skal være en samarbeidspartner som forstår forretningen til våre kunder, forbrukernes adferd og hvordan de kommuniserer. Vår visjon om å skape enkle, helhetlige løsninger for kommunikasjon skal gi verdi for alle som er involvert i kundereisen. Kunnskap om kommunikasjonskanalenes egenskaper, både de tradisjonelle analoge og de digitale, er en forutsetning.» sier Jan Strøm, Country Manager i Norge for 21 Grams.
«21 Grams er på en spennende reise, og jeg skal bruke den kompetansen og det nettverket jeg har til å drive 21 Grams videre» supplerer Katja Hinsch.
Om 21 Grams
21 Grams ble først etablert i Sverige i 2004 og er i dag en av Nordens største leverandører av tjenester til store og mellomstore virksomheter for smart distribusjon av brev og informasjon.
Selskapet tilbyr alt fra datasortering av post til produksjon og samkjøp av porto. 21 Grams gir besparelser i porto, langsiktig kjøpekraft og bedre kontroll og kvalitet i hele verdikjeden. 21 Grams tilbyr utdeling til alle digitale plattformer og fysisk distribusjon hos et nettverk av ulike posttilbydere i hele Norden og internasjonalt. I 2018 omsatte selskapet for 600 millioner svenske kroner. Selskapet har 60 ansatte. Noen av 21 Grams kunder er blant andre Google, Unicef, Europcar, AGA, IBM, Lego, BMW og Shell.