21grams kontinuitetsplan
With regards to the Corona / Covid-19 virus outbreak, please be informed that: As part of our Business Contingency Plan (BCP) 21grams has activated the...
Les merWith regards to the Corona / Covid-19 virus outbreak, please be informed that: As part of our Business Contingency Plan (BCP) 21grams has activated the...
Les merKun det beste er noen av kjernen i 21grams sin tankegang rundt hvordan sørge for at vi ligger i forkant på relevante områder for våre kunder. Innovasjonstakten...
Les merDet gir større glede å gi enn å få, og behovet for å gi støtte til veldedighet er alltid stort. I stedet for julepresanger gir vi penger til hjelpeorganisasjoner...
Les mer21grams lanserer i dag sin nye profil. Med ny logo, nye farger og ikke minst et budskap som tydlig identifiserer hva vi er og skal være for våre kunder...
Les merDNB inviterer i samarbeid med Norges Innsamlingsråd alle som jobber med fundraising i ideelle organisasjoner til Fundraisingkonferansen 2019. På årets...
Les merHos Eiendomsselskapet Vasakronan blir fakturering nå håndtert mye raskere, enklere og billigere enn før. Addoro har skreddersydd nettjenesten selskapet...
Les merBlir ledende innen internasjonal post og kontorpost i Norden 21 Grams kjøper 100% av aksjene i Mailworld Group, hvor selskapene Mailworld AB og Mailworld...
Les merPostmarkedet i endring Frokostmøtet er for medlemmer av Norges Innsamlingsråd Selv om det fysiske brevet fortsatt har en viktig rolle, oppleves den økende...
Les mer21 Grams øker omsetning og antall medarbeidere: Veldig mange opplever det altfor komplisert å kommunisere fysisk og digitalt med sine målgrupper. Lokal...
Les mer21 Grams fortsetter å satse og ser fremover! Katja Hinsch har lang erfaring fra bransjen og er spesielt engasjert i utvikling, forbrukervaner og kommunikasjon. Organisasjoner...
Les mer